Prolog

Dostałam szansę od losu, teraz będzie inaczej, doświadczę czegoś o czym nawet nie śniłam. Nowy lepszy etap mojego życia właśnie się rozpoczyna, może i musiałam dużo poświęcić, ale chyba się opłacało. Mam nadzieje, że poradzę sobie z przeszkodami jakie pojawią się na mojej drodze. Nie mogę się poddać, muszę walczyć o swoje, muszę być silna, muszę być sobą… To wszystko wydaje się takie, niemożliwe, a jednak ”To, co dziś jest rzeczywistością, wczoraj było nierealnym marzeniem…” jednak nie można się zbyt zatracać w marzeniach, trzeba czasem patrzeć realnie bo życie nie jest takie kolorowe jak nam się wydaje.

13 komentarzy:

  1. @YeahManBaby29/12/12

    z chęcią bd czytać :D informuj mnie na twitterze na nick @YeahManBaby

    OdpowiedzUsuń
  2. JBieber29/12/12

    Super!!!!! Nie mogę się doczekać NN!!!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. SophWesolowsky29/12/12

    będę czytać na pewno

    OdpowiedzUsuń
  4. Laurix000529/12/12

    Nie mogę się doczekać Będę czytać

    OdpowiedzUsuń
  5. Domciulka29/12/12

    O M G juz sie nie moge doczekac dodawaj 1 rozdzila .!! jAK MOZESZ INFORMUJ MNIE NA tt O NOWYCH nn

    OdpowiedzUsuń
  6. #1_fan_love29/12/12

    ehhhh.. ja już chcę 1R, boziu to się zapowiada świetny. ^^ zdecydowanie bd to czytać. <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. hanka_20@onet.pl29/12/12

    Już nie mogę się doczekać 1 rozdziału. :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Dżoni29/12/12

    Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chceee !

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawaj 1 rozdział! xD

    OdpowiedzUsuń
  11. fan_#129/12/12

    dodaj 1 rozdzial xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Anne Bieber29/12/12

    Kiedy bedzie rozdział? ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. @swag_usa29/12/12

    Jeeej. Zapowiada się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń